Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

World Of Warcraft Review


Τεχνολογία: Το World of Warcraft δεν είναι ενα απο τα πιο υψηλής τεχνολογίας παιχνίδι εκεί έξω. Οι απαιτήσεις συστήματος ήταν ήδη χαμηλές, το 2004, και τώρα τρέχει σχεδόν σε κάθε υπολογιστή, ακόμη  Το πλεονέκτημα είναι ότι η καθολική πρόσβαση, αλλά το μειονέκτημα είναι ότι τα γραφικά δεν είναι τόσο εντυπωσιακά σε σχέση με κάποια άλλα παιχνίδια. Ευτυχώς το cartoonish στυλ γραφικών του WoW είναι καλύτερο από άλλα ψευδο-φωτορεαλισμού

Κατά μέσο όρο τα τελευταία 5 χρόνια, το World of Warcraft είναι σχετικά χαμηλό σε σφάλματα, και στο  uptime των server, σε σύγκριση με άλλα MMORPGs. Αυτό δεν σημαίνει ότι WoW δεν είχε εξαιρετικά δύσκολες περιόδους, ειδικά κατά την έναρξη, όπου τα σφάλματα ήταν ακόμα πιο συχνά, και η εισροή μεγάλου αριθμού παικτών που προκάλεσαν προβλήματα σταθερότητας των server. Έτσι Θα μείνω με τη συνολική κρίση μου ότι κατά μέσο όρο το World of Warcraft έχει λιγότερα σφάλματα και καλύτερο χρόνο λειτουργίας των server από τους ανταγωνιστές του.


Περιεχόμενο: Το World of Warcraft είναι ένα μεγάλο παιχνίδι. Δεν είναι κατ 'ανάγκη από την άποψη της εικονας τετραγωνικά μίλια, αλλά όσον αφορά το περιεχόμενο γεμίζει τα εικονικά τετραγωνικά μίλια: Αριθμός των ζωνών, αριθμός των quest, των διαφορετικών μοντέλων τεράτων, τον αριθμό των μπουντρουμιών, τον αριθμό των φυλών και των κλάσεων, ο αριθμός των newbie ζωνών (ζώνη για αρχάριους). Αν και υπάρχουν σίγουρα κάποια σημεία συμφόρησης, μπορείτε να παίξετε τουλάχιστον 4 διαφορετικούς χαρακτήρες (2 Alliance, 2 Horde) από το επίπεδο 1 εώς το ανώτατο επίπεδο, με την επανάληψη πολύ λίγου περιεχομένου. Έτσι το replayability του WoW είναι υψηλό, σε σύγκριση με άλλα MMORPGs.

Το World of Warcraft ήδη ήταν ένα μεγάλο παιχνίδι, όταν βγήκε, και δύο expansion και διάφορα content patch πρόσθεσαν περισσότερο περιεχόμενο. Δυστυχώς, το οποίο έχει επίσης μερικές κακές συνέπειες: Το νέο περιεχόμενο συχνά καθιστά άνευ αντικειμένου το παλιό περιεχόμενο, και ιδίως τα παλιά dungeon και τα raid dungeon σήμερα είναι πιο πολύ τουριστικό αξιοθέατο ή τόπος για τους χαρακτήρες υψηλού επιπέδου να "ντύσουν"  τους χαμηλού επιπέδου χαρακτήρες αντί να ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο. Ακόμη και η Blizzard παραδέχεται ότι, άρχισε την ανακύκλωση παλαιού περιεχομένου όπως: Naxxramas, Onyxia, και την αντικατάσταση πολύ παλιού περιεχόμενου στο επερχόμενο expansion, Cataclysm.

Στην πέμπτη επέτειο, το World of Warcraft, θα έχει μόνο δύο expansion, με το τρίτο να αναμένεται για το έκτο έτος. Αυτό δεν είναι πολύ, σε σύγκριση με άλλα MMORPGs. Υπάρχει πληθώρα στοιχείων του μεγάλου αριθμού των παικτών τουWoW που εξαντλούν το περιεχόμενο μεταξύ των expansion , που οδηγεί τους παίχτες στο να σταματάνε το wow, και να ξαναξεκηνούν όταν φθάνουν τα update και τα expansion. 
Αυτό είναι σίγουρα ένα από τα αδύνατα σημεία του World of Warcraft: Παρά την τεράστια ετήσια κέρδη, η Blizzard ποτέ δεν ήταν σε θέση να προσθέσει περιεχόμενο σε αρκετά γρήγορο ρυθμό για να κρατήσει ακόμη και τον μέσο παίκτη ικανοποιημένο. Δεδομένα του μεγέθους της βάσης των συνδρομητών του WoW, οδήγησαν σε ένα περίεργο φαινόμενο, όπου η επιτυχία των άλλων MMORPGs σε κάποιο βαθμό εξαρτάται από το αν θα ξεκινήσει σε μια κορυφή ή μια κοιλάδα του World of Warcraft.

Η άλλη όψη του νομίσματος, και η δικαιολογία που αρέσει στην Blizzard να χρησιμοποιεί, όταν εξηγεί γιατί δεν μπορεί να παράγει οποιοδήποτε περιεχόμενο πιο γρήγορα, είναι η εξαιρετικά υψηλή ποιότητα, το επίπεδο λεπτομέρειας, και αυτό που συνήθως ονομάζεται "Πολιτική" του περιεχομένου του World of Warcraft.
Κάθε γωνιά του κόσμου είναι χειροποίητη, και ενώ μπορεί να συναντήσετε το ίδιο κτίριο ή σπήλαιο σε διαφορετικές γωνιές του κόσμου, δεν υπάρχουν τεράστιες περιοχές των βαρετών τοπίων σχεδιασμένων με υπολογιστή . Τα περισσότερα πράγματα εξυπηρετούν κάποιο σκοπό, και ακόμη και τα πράγματα που δεν είναι κατασκευασμένα με τέλειο επίπεδο λεπτομέρειας. Υπάρχουν πολλά πράγματα να διερευνήσουμε σε αυτόν τον κόσμο, εάν το προχορήσουμε έτσι.


Κοινωνικοί παράγοντες: Κάθε Gamer τουλάχιστον γνωρίζει κάποιον που να παίζει World of Warcraft, υπάρχει μια τεράστια επίδραση δίκτυου ανθρώπων που παίζουν WoW εν μέρει επειδή παίζουν οι φίλους τους. Αλλά αυτό βασίζεται σε εγγενή κοινωνικότητα του είδους MMORPG, δεν είναι μια συγκεκριμένη ποιότητα του World of Warcraft. Στην πραγματικότητα, στο World of Warcraft είναι λιγότερο σημαντικές οι κοινωνικές σχέσεις, και λιγότερη η προώθηση άμεσων κοινωνικών αλληλεπιδράσεων μεταξύ των παικτών από τα περισσότερα MMORPGs.

Ο κύριος ένοχος εδώ είναι το leveling game. Δεν είναι μόνον απολύτως δυνατό να ανεβείς επίπεδο μεχρι και το τελευταίο level στο WoW χωρίς να έχεις μιλήσει ποτέ ή να συνεργαστεί με έναν άλλο παίκτη, Αλλά σε πολλές περιπτώσεις παίζοντας ομαδικα είναι πράγματι αποθαρυντικό: Τα quests οργανώνονται κατά τρόπο που τα κάνουν να διαρκούν περισσότερο χρόνο κάνοντας τα με φίλους από οτι μόνος σου. Η κατανομή των "experience" για τις ομάδες είναι οργανωμένη κατά τρόπο που τα κάνει οι παίχτες να κερδίζουν σημαντικα λιγότερο experience ανά ώρα σε μια ομάδα από ό, τι  μόνος.

Η λειτουργικότητα του Guild στο World of Warcraft είναι επίσης πολύ βασικό, χρειάστηκαν χρόνια για να προσθέσουν μια "guild bank" για το παιχνίδι, και πολλά κοινά χαρακτηριστικά του guild με άλλα παιχνίδια, δεν υπάρχουν ακόμα στο WoW. Επιπλέον, το raid με βάση τη φύση του endgame οδήγησε τα guild να συγκρίνονται με βάση το επίπεδο των δεξιοτήτων και τον χρόνο που ξόδεψαν κάνοντας raiding.
 Έτσι, όταν σε αλα παιχνίδια προσλαμβάνονται άτομα με βάση την κοινωνική συμβατότητα, πολλά guild στο  WoW προσλαμβάνουν παίκτες με την βάση το class, το "tallent build", και το "gear". Πολλοί παίκτες μπαίνουν σε ένα guild απλά για να ντυθούν και μετα να μπούν σε κάποιο καλύτερο.

Από τη θετική πλευρά,η Blizzard εργάζεται για τη βελτίωση των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων μεταξύ των παικτών. Ακόμα έχει ανακοινωθεί οτι θα αναβαθμήσουν το looking-for-group, αυτή τη φορά με dungeon μαζί με αλα server, ενδεχομένως πριν από το επόμενο expansion.
 Για τo επόμενο expansion η προσθήκη των διαφόρων χαρακτηριστικών guild, όπως και τα τα "guild achievements και τα bonus  ανήκωντας σε ενα guild, έχει ανακοινωθεί. Μένει να δούμε ποιες θα είναι οι κοινωνικές επιπτώσεις των αλλαγών αυτών.


Gameplay: Το World of Warcraft έχει ένα gameplay το οποίο θεωρείται στις μέρες μας στη μέση του δρόμου: Βασίζεται στα "character classes", με κάθε χαρακτήρα να έχει level, και  "ανεβαίνουν" level μέσω των "experience" που καταβάλονται σκοτώνοντας τέρατα και κάνοντας "quest" . Η πλειοψηφία των δραστηριοτήτων του gameplay δαπανάται στην μάχη,  η μάχη αποτελείται κυρίως από ξόρκια και ικανότητες, πατώντας τα αντίστοιχα πλήκτρα που έχεις στη μπάρα

Το Combat του παιχνιδιού δυστυχώς δεν έχει βελτιωθεί πολύ με την πάροδο των χρόνων. Ο αριθμός των κουμπιών που θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις μεγάλωσε, δίνοντας την εντύπωση της προστιθέμενης πολυπλοκότητας. Η μάχες έγιναν πιο γρήγορες με τα χρόνια, και πιο πολύ σε raid encounters οι παίκτες ήταν ολο και πιο πολύ πιεσμένοι να αντιδρούν στις ειδiκές ικανότητες των "boss". Αλλά ποτέ δεν άλλαξαν τα βασικά στοιχεία του "group combat", με την Αγία Τριάδα των "tank", "healers", και dps(damage dealers).


Περίληψη και προοπτικές: To World of Warcraft είναι ένα τεράστιο παιχνίδι υψηλής ποιότητας, η οποία είναιπροσβάσιμη σχεδόν σε όλους, με πολύ λίγα εμπόδια στο hardware ή απαιτήσεων δεξιοτήτων του παίκτη.

η απλή αλήθεια είναι ότι το World of Warcraft είναι ένα αρκετά καλό παιχνίδι, με σοβαρούς περιορισμούς, πολλοί από τους οποίους είναι η αναπόφευκτη συνέπεια της μαζικής προσφυγής στην αγορά. Οι βελτιώσεις είναι ακόμα πιθανές τα επόμενα χρόνια με τα expansion, αλλά είναι απίθανο ότι το WoW θα αναπτυχθεί πολύ πέρα απο το είδος του, και να μας κρατήσει όλους όσους παίζουμε χαρούμενους για πάντα.
 Το World of Warcraft έχει σίγουρα κερδίσει τη θέση του ως σημείο αναφοράς για το είδος MMORPG για τα επόμενα χρόνια, και θα είναι πάντα μέρος της ιστορίας των MMORPGs. Όμως,το  World of Warcraft δεν είναι το τέλος αυτής της ιστορίας. Αργά ή γρήγορα ένα παιχνίδι πέρα απο το WoW θα γράψει το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο για την επιτυχία αυτής της ιστορίας, και θα απελευθερωθεί από τη βαρυτική έλξη του WoW.



2 σχόλια:

  1. Θελω να το παιξω αυτο το παιχνιδι ευχαριστω για την βοηθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=0Xqn5_EV6zE

    xaaxaaxaxaxaxxaaaxxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή